oj,


Jag som har klagat lite på mina vänner för dålig uppdatering här på bloggen, jag är minst lika dålig jag. Men jag har jobbat hela dagarna och igår bestod dagen av stor städning av lägenheten som vi skulle ha behövt att göra för länge sen. Men nu är det städat iaf, det är bara lite disk kvar. Men Henrik har ju semester nu så det blir han som får göra det : )
Idag är jag ledig : ) Det är skönt, har lite ont i ryggen efter alla lyft i helgen, var ju lite mer folk än vanligt i Fredags och Lördags eftersom det var Blues festival här i Åmål. Så mer lyft och mer stress. Så känns skönt att vara hemma idag och bara ta det lugnt.
Jag ska hem till Milla nu, jag sitter och äter frukost så ska bara käka upp detta som jag har kvar och sedan ta bilen bort till henne. Hon har fått sej en liten katt : ) Så måste ju kolla in den lilla.

Men ska ta med kameran så ska jag försöka få lite bilder att visa sedan.


Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0