Oj,


Nu var det allt bra länge sen jag bloggade : ) Men som sagt så har jag inget att blogga om känner jag och ingen som helst lust. Men ett litet inlägg då och då går bra !
Nu har jag precis skickat iväg ett mail åt mamma, hon och Anders är i stugan så ingen dataförbindelse där ute. Jobbat har jag också gjort idag, annars har det inte hänt mycket det senaste. Allt flyter på som vanligt.



Idag börjar ju Prison Break : ) Äntligen börjar det igen, känns som en evighets sen det gick på tv nu ju..
Men idag då drar det igång! Så vi ska laga nachos nu och sedan mysa till det i soffan och bara ha det underbart.









Ha en jätte bra kväll allihoppa : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0