Söndag


Då var det Söndag igen, känns som det alltid är Söndag och Måndag.
Jag har precis käkat frukost som bestod av 3 rostade bröd och en kopp yogert : ) Yummmiii, och vatten till det..
Henrik har vart i garaget nu en timme, han skulle bara skriva ihop bilen sa han.. Så han är allt på väg hem till mej nu igen. Igår badade vi faktikst, jag läggde mej i badet igår kväll och när han kom hem så kom han i han också : ) Jag hade tänt massa ljus och hade massa skum : ) Ur mysigt! Efter det åkte vi ner till stan och köpte pizza! Det var himla gott, käkade från Vänern också, jag visste inte att dom var så goda där.. Käkade inte där förr, för det smaka skit, men nu har dom fårr nya ägare osv så nu var det smaskens igen !
Henrik käkade bara halva för han tyckte int om den alls, men han blev mätt efter den också.. Jag blev också skit mätt efter halva, men klara allt av att äta 3/4 : )




Pizza smakar alltid lika gott det!! Tänk om man kunde tröttna på det, för kroppens skull alltså : ) Men men, what ever.



Nu ska jag försöka få på mej lite kläder för vi åker nog till Gustavsfors idag ist, blev inget av det igår.
Så vi åker dit nu ist. Men stannar bara över dagen för Henrik ska jobba denna veckan som kommer.
Ikväll blir det filmtajm : ) Walk the line går ikväll och den är så sjukt bra. Någon som kan köpa en Johnny Cash skiva till mej?




Ha en bra dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har allt med JC /Reine

2009-07-23 @ 01:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0