Tävling,


Jag är med HÄR och tävlar om ett jätte fint armband, som tjejen har gjort helt själv. Jätte, jätte fint armband tycker jag att det är, så där för vill jag vara med och tävla om det. Det hade suttit fint runt min hand sörrni : ) 
Om ni vill vara med och tävla om det går ni in på
HENNES BLOGG och skriver en kommentar att ni vill vara med och tävla och länka bilden och bloggen på eran blogg.









Nu sitter jag och väntar på att Henrik ska komma hem, pappa kom nyss ner till han i garaget så antra att han komemr vara där ett tag till : ) Känns så underbart att min pojkvän och mina föräldrar kommer så himla bra överens. Annars är det väldigt många som kan ha problem med sådant. Men som Henrik, han och pappa träffas ju oftare än vad pappa och jag gör. Pappa brukar ringa mej ibland bara för att höra hur det är med Henrik osv : ) Även mamma älskar både Henrik och Daniel ( Linas pojkvän ) Så det känns jätte bra att dom accepterar dom helt och hållet.

Ska allt slänga mej i soffan nu och inta positio sovläge snart, är väldigt trött i hela kroppen.. Så kommer nog bli skönt att somna sen igen, känns som man bara sover och vaknar. Dagarna räcker inte till för allt man vill göra.
Annars idag har jag träffat Anna : ) Det var ett bra tag sen, jag och Limpan hämtade henne så drog vi ner till stan och strosa runt lite, efter det käka jag, Henrik och Danne pizza och efter det drog jag, Lina och Anna hem till Lina lite och kika på datorn osv.
Jobba imorgon ska jag göra. Börjar halv 11... Jobbar hela dagen fram till 19,20.. Skönt att jobba så jag slipper allt tjat om utgång : ) Jobbar ju ända fram till Lördag så ! 


Byee 

Kommentarer
Postat av: elin

sv:gud så härligt hörru :)

drar vinnaren på söndag :D

2009-07-08 @ 20:47:29
URL: http://bengtssons.blogg.se/
Postat av: melissa

jag hoppas du vinner :D

2009-07-10 @ 21:34:22
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0