tråkig lista,


Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Hmm, att Henrik orkar med mej och mitt humör! 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då gick jag upp på toa och väckte Henrik..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här och käkade spagetti och korv.
Det sista du sa högt: Ses i morgon, heldå.
Det senaste någon sa till dig: Ja det gör vi, hej hej.
Vad har du druckit idag: Oboy till frukost och vatten på jobbet och till maten.
Vad var det senaste du åt: Spagetti och korv : ) Mumma
Vad var det senaste du köpte: Ett äpple före jobbet.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun, eller trä..
Vad är det för väder hos dig nu: Lite mulet, men nog ganska skönt ute.
Godaste glassmaken: Hmm, är inte så förtjust i glass, men Magnum klassic går alltid hem : )


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nje, det gör jag inte. Tror ja..
Sover du tungt: Nej, sover jätte dåligt..
Drömmer du mardrömmar: Ja det gör jag allt. Men inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jodå, jobbar ju nere på Systembolaget här i Åmål så det är helt okej. Man ska nog vara glad att man har ett jobb.
Favoritklädsel: Verkligen favorit är ju nog mjukis kläder, eller bekvämma kläder. Men leggins är helt underbart det med!
Favoritlåt just nu: Sex on fire med King of Leon
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg : )
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska få träffa Henrik som kommer hem snart hoppas jag, och att vi ska ha en underbar helg tillsammans.
Vad ska du göra härnäst: Kankse en promenad annars slänga mej i soffan.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Sådär, känner mej lite sleten och trött..
Favoritgodis: ALLT : ) Jag älskar godis.
Kläder just nu: Tajts och ett grått linne.
Sommarplaner: Jobba, åka utomlands till hösten med Henrik om vi har råd!
Hur många kuddar sover du med: Har 9 st i sängen : )
Spelar du något instrument: Nej det gör jag inte, spelade flöjt och trummor som mindre.
Morgon eller nattmänniska: Jag har inte svårt för att gå upp på morgonen men ligger hellre kvar till långt efter 12 om det går : ) Så en blandning mellan morgon- och natt-människa får jag säga.
Vad är viktigast för dig: Att ha personer runt mej som mår bra och får mej att må bra.
Är du kittlig: Yes, det är jag allt, men inte så farligt.
Snarkar du: Nej det gör jag inte..
Stjärntecken: Jag är vädur.
Äckligaste insekten: Myror !! Jag är jätte rädd för myror, har vart det sen jag var liten.
Stökigt eller välstädat: Jag är en stökig människa...
Längtar du mest efter just nu: Att Henrik ska komma hem till mej, och att jobba klart i morgon så jag får ledigt ett par dagar.







Som ni ser har jag inget bättre för mej än att göra en sån här tråkig lista..
Käkade nyss spagetti och korv, jag förstår inte hur det kan vara så himla gott ?!! Jag tar på massa krydda och lite lite smör så smakar det as bra, vill ha en portion till för det är så gott men är ju mätt nu..
Weei, i morgon är det sista jobb dagen för veckan och Lördagar brukar alltid gå fort så. Sen är jag ledig Söndag, Måndag och Tisdag. Härligt : )
Imorgon eftermiddag/kväll ska vi hem till Mamma på Kasenberg för lite mat och fira min bror som fyllde år igår. Efter det drar vi iväg till Gustavsfors, till Henriks föräldrar och hälsar på till Söndag. Ska bli härligt att komma iväg lite, blir nog att vi får sova i husvagnen också : ) Det är ju så mysigt..





Byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0