10/6-09

Idag är det ju balen, haha och inte i Lördags som jag trodde  : ) Men jag är helt säker på att någon sa till mej att balen skulle vara då, men tydligen inte. Annars idag händer nog inte mycket. Ska kankse upp till Mamma en sväng, kankse ska ta mej en promenad dit. Ändå från mej upp till Kasenberg. Det är en bit det. Då får hon antagligen köra hem mej sen : ) Annars så skulle jag och Millan kankse dit som man köper cyklar, hon har fått punktering och kan inte laga det själv så hon får lämna in den : ) Haha.
Fan vilket dåligt väder det var idag då.. Hoppas det bara inte regnar sen bara, för alla som ska på balen tänkte jag på ^^ inte mitt problem men !


Hmm, kankse skulle ta och städa här hemma ist ? Måste ju göras tyvärr..  Men det tar vi i morgon som vi brukar säga : )

Min kamera??   :`(   kom hem till mej nu


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: oj tusen tack :)

2009-06-10 @ 11:49:49
URL: http://joffifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0