all by my self,


Dåså, en hel helg med fylla, grillning, bra väder har precis passerat och jag har haft jätte roligt med dom bästa, Henrik, Jonte, Hajjen och Andreas <3
Vi drog iväg i Torsdags vid 5 tiden, jag fick äran att köra. Bilen var HELT fullpackad. Förstår inte varför man alltid ska packa alldeles för mycket saker? Vi har inte använt hälften utav det.
Men iaf, vi kom allt fram till slut, då var det bara att packa upp tälten och häva alkohol eftersom dom andra drack ju på hela vägen ner. Träffade mycket trevligt folk.
Men på Fredagen åkte jag tillbaka till Åmål för jag hade glömt min påse med skor och jag kunde ju inte gå runt i tofflor hela helgen, så det var bara att sätta sej i bilen och köra 15 mil och hämt skor och tillbaka 15 mil igen : )
Annars har vi druckit precis hela dagarna och haft jätte trevligt. Lina, Monkan, Putte och Danne kom ner en sväng igår också, lite trevligt med kända ansikten. Men vi träffa allt folk från Åmål där nere ändå :)
Här kommer iaf massor av bilder.





















Henrik blev lite för full efter att ha druckit någon liter hembränt och halsat massa absint : )



My buddy Elin : )




Jonas var på Baden och råka ramla när han dansa på bordet, det är mycket värre i verkligeheten.





När jag åkte till Åmål fick jag svänga in på Jysk och köpa ett partytält åt Jonte. Men det var ju självklart att jag och Andreas fick sätta upp det : )




Hajjen var full och hjälpte till.





























Älskling efter han sovit ett par timmar   <3














Vart kom rullstolen ifrån? : )











Jonas slicka upp bearaisesås från Henriks kuk : )





Lina & Danne boy





Putte & Monkan fick sista bilden





Jag har massvis med mer bilder, men känns som om detta räckte : )
Henrik åkte ju på AC/DC idag, så för han var det ju bara att ta en grogg till förut, stackars min älskling. Han sa att han hellre hade följt med hem ist för det : ) Men det blev nog roligt direkt dom kom upp till Gbg. Saknar han otroligt mycket nu. Han kommer inte komma hem förens sent i natt heller. Men då skulla han duscha, då ska jag hoppa in i duschen med han.



Nu sätter jag mej framför tvn ist.
Vi hörs senare eller imorgon ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0