Att jag orkar,


Härligt att det är Torsdag och vi ska dra iväg till SMÖGEN i eftermiddag!!

Jag går alltså upp varje dag ( eller 3e dagen idag ) kvart över 6 när Henrik går upp. Vet inte varför jag gör det.. Men om jag sover kvar ligger jag till iaf minst 12 och sover, så kankse lika bra att koma upp tycker jag. Men idag var det verkligen jobbigt, det tog emot. Och såklart är det idag som jag behövde komma upp slr jag ska tvätta  hela morgonen. Så det var ju bara att palla sej upp när man egentligen kunde ha legat kvar och sovit i över 6 timmar till : )
Men nu är jag iaf uppe och kan nog itne somna om nu så. Så nu ska jag skriva upp allt som behövs packa och handlas.. Är ju en del saker, man kommer ju på saker hela tiden som man måste ha med sej.. tandborste, handdukar, KLÄDER, plastbestick, plastglas, stol, bord aaa you name it. Massa saker som man inte har tänkt på..


Igår var ju jag med min mamma i Säffle, då köpte jag mej en stor stor väska som jag ska ha med nu i helgen, får nog plats med jäte mycket kläder i den. Eftersom man får ju ta me massa ombytte beroende på vad det blir för väder, för det vet man ju inte än liksom. Här kommer iaf bild på den : )







Där har ni den : ) underbart fin tycker jag.
Hoppas den kommer till användning nu i sommar bara, de är faktikst snäppet för stor.. Men till stranden och när man ska iväg med packning är den perfekt !



Nu får jag kika lite bloggar som har uppdaterat!


Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Jojjisen

Grattis!

Du har blivigt länkad på min blogg!! :)

2009-06-18 @ 08:21:25
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Reine

Det är en tantväska tycker jag :-)

2009-06-18 @ 10:07:01
Postat av: linah

sv; På midsommar blir det att äta emd familjen och sedan ut med kompisarna :) va händer för dig då?



Och jätte ifn väska tycker jag!

Byebye :)

2009-06-18 @ 12:05:40
URL: http://soete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

söt väska :)

2009-06-18 @ 14:45:05
URL: http://lovisahugardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0