Boriiiing

Är du..

Arrogant: Vad betyder det?

Osäker: Nje, det är jag väl inte.

Trött: Hahah, just nu är jag trött : )

IntressantNej det är jag inte ^^

Smart: Jag får erkänna att jag inte är ett dugg smart.

Barnslig: Det måste man vara!

Liten: Jag är pytte liten : ) kort iaf.

LättJag är nog ganska lätt ! 

Skoltrött: Skulle gärna gå i skolan igen.

Rolig: Att jag är !

Pratglad: För det mesta.

Frågvis: Typ jämt.

Organiserad: Det vet jag heller inte riktigt vad det betyder, men tror jag är det.

Hälsosam: Synn att påstå, men ibland försöker jag allt.

Blyg: Neej, det kan jag inte säga att jag är.

Attraktiv: ; ) Haha, säkert för någon.

Lätt uttråkad: Ojaaa, annars skulle jag nog inte ha gjort detta här.

Vegetarian: Neeej, inte en riktig måltid utan kött.

Besatt: Haha, ne.

Pålitlig: Beror nog på.

FilosofiskVet inte vad det heller betyder : ) 



Har du..

För många vänner: Kan man ha det?

Förföljelsemani: Betyder?

Tvångstankar: Nej det har jag inte och har aldrig någondin i mitt liv haft heller.

Färgat håret: Det har nog alla gjort ?!

Brutit några ben: Faktikst aldrig.

Några piercings: Bröstvårtan, tungan, öronen. Har haft naveln och läppen.

Egen dator: Yes, men den ska jag snart slänga. Hatar min dator : )

Gjort bort dig rejält: Hahha, det har nog också alla gjort någon gång i sitt liv !

Bra självförtroende: Räcker iaf.

Komplex: Nja, det har nog också alla. För någonting.

Kysst någon: Jag har kysst många : )
Haft sex: Det har jag me gjort eller haft, eller vad man säger ^^

Tagit nakenbilder: Nej det har jag inte.

Sagt jag älskar dig till någon idagDet har jag gjort ja. 

Varit kär: Ojaa, underbart!

Blivit kär i någon på nätet: Haha, nej det har jag verkligen inte.

Dumpat någon: Tyvärr : (

Stulit någonting: Yes, det har jag!

Gjort något olagligt: Kan man väl säga.



Vem..

Saknar du: Min underbara pojkvän Henrik.

Vill du döda: Haha, tror inte det är någon som jag verkligen vill döda.

Rörde dig sist: Henrik : )

Slog du sist: Kan ha vart Henrik.

Kramade du senast: Henrik det med !

Kysste du senastHenken.

Skrev du till sist: Skicka nyss ett meddelande till Henrik : )

Vill du vara som: Victoria Beckham eller Nicole Richie.

Sårade dig sist: Blir nog Henrik det med.

Vill du bli galet full med: Hahha, mina vänner.

Gjorde dig riktigt glad senast: Henrik : )

Fick du sms från senast: Marie Jonsson

Ringde dig senast: Min bror Patrik

Ska du gifta dig med: Henrik : )

Får dig att skratta: Henrik, Lina, Milla, plus många mer.





Fick bli lite tidsfördriv : )
Nu får jag nog fössöka göra något. Åker bort till Millisen.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack för din röst! Glöm inte att lägga till mig på bloglovin om du vill :)

kram

2009-06-10 @ 12:40:15
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Jonte

Organiserad: Det vet jag heller inte riktigt vad det betyder, men tror jag är det.... Nej det är du inte!!!

2009-06-10 @ 15:25:58
Postat av: Marie !

Hahaha, va betyder det då jonas?

2009-06-10 @ 17:39:11
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: en organiserad, lätt arrogant och filosofisk herre

önska dig en ordbok i julklapp

2009-06-11 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0