: )



JAG ÄR LYCKLIG : )
Nu ska jag snart åka iväg till mitt nya jobb som jag börjar på idag, Systembolaget här i Åmål. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, men har vart så mycket annat så jag har inte haft tid faktikst. Eller vädret har vart helt underbart så jag har vart ute det mesta delarna av dagarna.
Nu sitter jag och käkar frukost, eftersom jag jobbar 9-19, och vet inte rikigt när jag har lunch eller rast osv. Hoppas jag får ett schema idag iaf så jag vet hur jag jobbar.
Jag börjar bli förkyld med känner jag, men det kankse är för jag tog mitt första dopp i år igår i iskallt vatten?!!!

Imorgon kväll ska vi hem till Mamma, vi ska dit och grilla hela kvällen : ) Det ska bli mysigt. Jag vet att Alva ska vara där i helgen också så det bli ännu roligare.
Inatt drömde jag massa konstiga saker, blannd annat om mej och Henrik och sen att jag börja nere på bolaget, men det var typ fel dag, och sen till slut behövde dom mej inte alls under sommaren, så vakna jag och trodde att det var sant, men så kolla jag på klockan så var den inte 8 än och då kunde det ju inte vara sant..

Såg att dom hade ändrat blogg.se också, får ta mej en riktig titt på det när jag kommer hem ikväll.
Ha en jätte bra dag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0