Fredag och nyktert!



Nu har vi äntligen kommit hem igen efter en väldigt lång och stressad dag.
Hämtade Alva, hem och duscha, körde Alva till mamma, hem, ner till stan, hämtade Alva, hem, hem till Lina & Daniel, studentkalas, körde Alva till Kasenberg, Ica, hem till Milla, åkte en sväng till Alexx dit Lina och Milla skulle på lite förfest, hämta Henrik och ÄNTLIGEN ÅKTE VI HEM!!! Så himla körigt har det vart, allt har gått i ett..

Imorgon kommer jag vakna och känna mej fräch och pigg jämfört med resten av Åmål inte kommer vara för ni kommer vara bakfulla : ) Fyy va härligt att inte vara bakfull ^^ Jag ska ju alltid till att bli så himla jävla dret bakfull med, får säga som Henrik att det är ju snart inte värt det mer att gå ut när man ska bli så dålig dagen efter : )
Varför är min kamera cp? Eller jag får inte in några kort.... Ååååhhåhååh. Men det problemet får Henrik lösa åt mej i morgon. Nu fick jag in minneskortet : ) Haha, jag är ett stolpskott!!




Nu blire soffläge med min Älskling som redan ligger och väntar på mej där borta.



Godnatt godingar. Grattis till er studenter. Det är fan 3 jävla år sen jag gick ur, vart tog dom åren vägen? Targiskt.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0