Frukost,



Jag ska alldeles snart sticka ner till Ica och köpa mej lite frukost : ) Det var inte igår vi hade frukost här hemma. Henrik äter ju inte på morgonen och jag äter heller inte någon frukost. Men tänkte att det skulle bli ändring på det nu. Vet inte rikigt vad jag är sugen på. Stekt äggvita, knäckebröd, limpa med prickikorv, fralla med skinka och gurka, yogert.. Det finns ju hur mycket som helst att välja på.
Jag får helt enkelt bestämma mej nere i affären : )



Känns konstigt att klockan inte ens är 10 och jar har vart vaken i snart 4 timmar redan. Körde min bror Patrik och hans allt-i-allo kompis till Tösse där dom skulle hämta en bil som dom skulle ha idag för dom ska hjälpa någon att flytta. Så jag har redan varit ute på äventyr sörrni : )
Idag kankse jag ska laga mat tills Henrik har lunch så han kan komma hem och äta. Hmm, överraska han med något smarrigt ^^ Då är bara frågan. VAD FÖR MAT? Han är ju inte specielt kräsen så blir lite enklare att laga mat till bara han ist för till oss båda..




Henrik a.k.a SUGPROPPEN som min syster Limpa hade sagt !
Nu sticker jag, tar mej nog en promenad till Ica. Bara det inte börjar regna, det blir att ta min regnjacka alltså : )



Byee for now

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så mysig bild =)

yes jag bor i italien

2009-06-11 @ 10:32:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; låten? på youtube =) jag sökte på the runaways i love rock n roll ;)

tack desamma :D

2009-06-11 @ 11:54:49
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

btw, låten är egentligen inte med the runaways, utan dt är joan jett med the blackhearts^^

2009-06-11 @ 11:56:13
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0