Haha,


I mitt första inlägg idag skrev jag som rubrik "Tisdag" Jag har ju trott att det har varit Tisdag hela dagen, men så förut när jag var hos Hajir så berätta hon att det är Måndag! Hhahah, så fel det kan bli i tänkandet !


Satt i alla fall hos Hajjen och pratade lite om midsommar. Hon, Andreas och Jonte ska dra iväg till Smögen, och jag vill med!!!! Pratade med Henrik och det låt inte som det var så jätte svårt att övertala han : ) Så det kankse bli Smögen på Torsdag alltså, var ju flera år sen vi gjorde något roligt på midsommar. Vi stack ju alltid till Strömstad förr, men har ju inte vart där på 3 eller 4 år, så om det blir att vi åker med så kommer vi faan ha så himla jävla skit roligt ! Plus att vi åker med Hajjen gör ju saken bara ännu bättre, lilla partyprinsessan som är så underbar <3 Även Jonte som är en utav mina bästa vänner! Hoppas hoppas bara min älskling vill, ska tjata hål i huvudet på han!





Hur underbart? !!!





Ska bli helt sjukt kul om Henrik vill med! Henrik, Hajir & Andreas, Jonte, Lina & Danne. alla dom jag tycker jätte bra om, tror vi kan ha svin kul tillsammans ! Det ska ju bli jätte bra väder hela helgen också. Kan det bli mycket bättre?


Kommentarer
Postat av: fotonich

Usch vad jobbigt att inte tåla kyckling :( Det enda köttet jag äter nästan. Nja det är sådär med mig, hur är det med dig ? (: <3

2009-06-15 @ 17:19:33
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0