Hemma på lunch,


Känns som jag har varit borta väldigt länge men har ju faktikst bara vart här ifrån i 4 timmar, så nu återstår 5 timmarsjobb.. Har stått bakom kassan och kollat lite, och kikat runt på lagret osv. Så detta kommer nog bli bra till slut hoppas jag.
Ska jobba i morgon också, även Lördag. Härligt med jobb tycker jag, nu har jag allt latat till mej på sistione och bara gått hemma och haft det ur skönt medans alla andra jobbar och sliter. Så jag har ju haft min semester kan man ju säga : )
Yes, makaroner och korv fick det stå på menyn idag ( och ett par dagar framöver ) Orkar inte laga något annat, plus att det måste ju gå fort. Ska allt snart dra ner igen.

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0