Hihihih,

Redan Tisdag är det ju. Veckorna rullar på lika fort som vanligt : )
Har typ precis gått upp, eller har suttit här en stund och kikat runt lite. Väntar på min kamera som borde komma snart tycker jag. Eller iaf, jag beställde den i Torsdags så den kommer nog inte riktigt än.. Men hoppas hoppas att den kommer snart.
Sitter och väntar på att Henrik ska komma hem på lunchen vid 12,50 sen ska jag bort till Jonas så ska vi ut och gå. Ska bli skönt. Vi ska ta en lång tur över Hagenberg.. vet inte hur långt det blir men en bra bit iaf. Blir skönt att rensa tankarna.

Var ju uppe hos Mamma på kalas igåt, käka smörgåstårta, toast, dricka och tårta. Helt okej. Henrik fick lite blommor och pengar av mormor : )
Efter det åkte vi bara hem och låg i soffan tills vi skulle lägga oss. Käka lite chips ^^












Nu ska jag kika runt på lite bloggar så hörs vi av senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0