Låt mej sova,


Jag har ju vart uppe i 6 timmar redan och DET KÄNNS!! Men trodde jag skulle vara tröttare eftersom jag har sovit ut ganska bra dom senaste dagarn, plus att jag hade jätte svårt för att somna inatt. Somnade nog inte förens 1 eller 2 iaf. Sen upp 6, så inte så många timmars sömn blev det för mej inatt. Men det tar jag bara igen nästa : )

Jag gick ner till Ica och handlade lite bröd, pålägg och mat och gick sedan hem. Just det ja, Jag köpte jordgubbar också! Ska ta mej några nu starx, så himla gott. En låda svenska jordgubbar för 35 kr, inte farligt. Tror dock inte att det är stor skillnad på vart dom kommer ifrån : )

 




Jaja, vad ska man göra nu då?
Förresten så har jag lovat Henrik att jag ska laga mat till han när han har lunch, så jag köpte med mej hamburgare till han som han får nöjja sej med : ) Så det är bara att börja steka snart då.. Sen ska nog jag ut och gå med Jonas. Det är ju ändå uppehåll, ser ut som det spricker upp lite, weeeiii ^^




Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; de nada^^

2009-06-11 @ 12:33:35
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0