Lite för varmt,


Idag är det väldigt varmt ute : ) Man ska ju inte klaga dock. Jag va uppe hos Mamma och solade lite med Linisen förut, sen åkte vi till Konsum och köpte oss lite mat och drog ut till Kalven och träffade Josefin som var där med mamma, Johanna och hennes kille : ) Trevligt att träffa dom!

Nu har jag kommit hem för en stund sen, men ska nog ta mej en promenad till stan eller något.. Känner att jag behöver det nu efter massa mat, är så fruktansvärt mätt.
Efter Henrik slutar jobba ville han att vi skulle laga mat, men tror ja får skippa det, han får laga till sej själv bara : ) Eller iof, det är ju en timme kvar så jag kan nog bli hungrig igen !
Inga bilder har jag att bjuda på heller.. Hmm..
Så tråkgit att vara inne nu på dagarna när det är så fint väder, så bloggen får nog ligga på torka ett litet tag : )
Men något inlägg på dagarna ska jag nog orka.

Men nu får jag ut och röra på mej : )
Hörs sen babys!

Kommentarer
Postat av: ävelicious

så lite så,

ja men precis :D

2009-06-23 @ 17:23:43
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack, jag har haft det jättebra! :D

(Förlåt för sent svar)



Vad gör du? :)

2009-06-23 @ 19:57:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0