Lördag,


Hur skönt är det inte att vakna upp alldeles utvilad, utan ångest och bakfylla? I love it : )

Henrik stack ifrån mej i morse, han och hans fader skulle till Årjäng och köra med bilen. Så han åkte halv 7 i morse... Jag sov tills nu ungefär, har vart uppe en halv timme kankse och kikat runt på internet. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Ingen bil har jag heller, den tog Henke. Så om jag ska hitta på något jag får knalla : ) Men det regnar ju typ, så blir nog innesittande. Kankse drar ner till Ica och hyr mej en film, köper jordgubbar och sitter hemma och myser?!! Låter som en toppen ide det tycker jag. Då till problemet att orka gå : )



Va ska ni hitta på idag?
När Henrik kommer hem ska vi bara ligga och mysa hela kvällen : ) Åå så underbart!

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0