MYS,

Weeei, hela dagen har varit helt perfekt : ) Började med att vi sov länge i morse tillsammans. Ingen ångest eller något för någon utav oss. Okej, lite minnesluckor för Henken men det är förståligt när han nästan fick i sej 2 st 7,0 spritar. Kan vara därför han spydde så mycket som han gjorde igår ^^ Vi låg och myste jätte länge i morse, sedan hoppa vi in i duschen ocg gjorde oss i ordning för att åka till Gustavsfors. När vi kom dit så stog maten på bordet, grillad fläskfile, hemmagjorde potatisklyfter, majskolvar you name it , massa grillad mat och tillbehör. Så himla gott. Sen läggde vi oss i hans lille brors säng så råka vi somna och sov i någon timme, efter det var det dags för tåtra : ) Efter det läggde vi oss allt i sängen igen och somnade : ) Så sovit har vi gjort iaf, därför vi är så pigga nu kankse !
När vi kom hem åkte vi raka vägen till Ica och handlade lite mys pys mat och laga ihop, så nu har vi precis ätit och kollat på en utav de 2 filmerna som vi hyrde. I taket lysser stjärnorna och transporer 3 ( ? )



Faktikst ganska bra film : ) Så nu ska vi duscha igen, sen lägga oss och kolla på den andra filmen. Jag tror inte jag kommer tycka den är så bra så jag får nog ta mej en tupp lur !




Hörs i morgon !
Snart kommer nog min nya kamera : ) Weei, då blir det bilder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0