Natta


Nu har vi precis käkat några toast. Jag åkte ner till Ica förut och köpte rostbröd så jag kunde göra toast, och det är ju så himla gott : ) Ketchup, pizzakrydda, grillkrydda och lite ost.. Mummmms, det smakar svin gott ! Skulle ha tagit kort men kom ju på det efter jag hade käkat upp ^^
Imorgon ska jag köra min bror på morgonen till Tösse igen, han ska dit och låna en bil igen : ) Så imorgon får jag allt gå upp med Henrik på morgonen.. Oj oj, undra hur jag ska ta mej upp hörrni ?! Men det klarar jag nog.
Före vi käkade duschade vi, så nu luktar vi gott och är rena och fräscha ! Så det blir lite mys i soffan, sen till sängen!

Älskar dej Henrik, snart har vi varit ihop i 2 år <3
Den 27 Augusti 2007 frågade Henrik chans på mej ( Jaa, han fråga faktikst chans på mej. Hur gulligt? ) och jag svarade såklart ja! Så snart är det 2 års dag för oss baby. Tänk allt vi har gått igenom, allt vi har klarat oss igenom. För jag får erkänna att det har inte vart en lätt tid. Han flyttade in hosmej före vi blev tillsammans, och sen dess har vi knappt vart ifrån varann någonting, sovit utan varann i högst 6 eller 7 dagar tror jag.. Men tiden med dej har varit det absolut bästa som har hänt mej. Du gör mej så himla lycklig. Du får mej att känna som ingen annan har fått. Jag verkligen Älskar dej av hela mitt hjärta och vill spendera resten av mitt liv att få dej att känna dej Älskad. Nu vet vi hur bra vi kan ha det, och det ska fortsätta så här.





Henrik Erlandsson, jag älskar dej så himla mycket! Finns ingen som är bättre, snällare, underbara än dej!
Du och jag för alltid <3



Godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: fotonich

Har varit jobbigt mellan mig och min pojkvän därför jag mår sådär .. :/

2009-06-15 @ 23:40:52
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: ävelicious

åh tack :) ja man får hålla tummarna !

det har jag, du då? :D

2009-06-15 @ 23:46:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

tack va roligt att du tycker de, blir superglad!

åh kärlek <3 härligt! är bara att gratulera & önska er mååånga lyckliga år framöver;)

2009-06-15 @ 23:57:51
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0