Natten


Marie är allt uppe än : )

Men enbart för att jag ska till Karlstad sen i natt och hämta Hajjen-Bajjen och några tjejkompisar till henne, dom drog iväg och festade idag dom små liven! Hade vart skit kul att vara med, men lika bra att hålla sej nykter. Så jag får nog ställa klockan på kvart över 1, ska åka från Åmål halv 2 så.. Ojojoj, detta kommer bli roligt och se hur jag klarar att hålla mej vaken. Har ju faktikst vart uppe sen 6 i morse.. Så snart ett dygn ^^

Nu får jag sätta mej framför tvn och kolla lite, såg att Paradise Hotel börjar snart : ) Det är roligt att kolla på !


Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack :D

2009-06-12 @ 12:22:44
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0