NATTI,

Nu ska jag snart hoppa i sängen : )
Ska bli skönt, har ju varit uppe så länge idag.


Jag har precis vart i Bfors, körde dit Anna, Marie och Sanna ( ? tror dom hete så ) Så dom skulle allt festa all night long. Jag spar mej tills i morgon, för då ville Hajjen ut, så man får väl ställa upp för sina kamrater! Inget helt bestämt än men jag ska till henne i morgon på salongen så skulle vi pratas vid mer då !
Annars idag har jag ju jobbat, sedan körde jag Anna fram och tillbaka : ) Hahahm vi gör inget annat än är på road trips! Men roligt har vi, vi sitter och diskuterar helgen än och hur sjukt jävla dret toligt vi hade ^^

Nesch, nu blir det sängen. En dag i morgon också : )
Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0