Nattiiii,

Godkväll !

Nu ska jag försöka få med mej Henrik ut på en kvällspromenad, sen duschen och efter det ska jag äntligen få sova igen : )
Ska jag kankse försöka komma upp i tid i morgon ist och ta mej en promenad? Det orkar jag aldrig ^^ 

Någon mer än jag och Henrik som inte fått skattepengarna än? 
Hoppas dom rullar in på kontot någon dag, eftersom jag inte har en krona kvar just nu...
Måste ringa ekassan i morgon, men men har inga pengar på mobilen så får vänta till Älsklingen har lunch så jag kan låna hans tele : )


Så nu fick det bli sista inlägget för idag.




Min älskling precis i början när vi träffades : ) Min gode vän Josefin Nytomt som fixade bilden ^^ Hahahha!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0