Ojojoj : )


Idag har jag haft besöksrekord : ) Weeei, hoppas det fortsätter, var nog för jag satt i morse och kolla runt på massor utav bloggar och lämnade kommentarer. Man blir så glad när man får en kommentar som man inte är beredd på, eller bara att någon skriver " Ha en bra dag " så blir jag jätte glad  !
Idag har jag nästan fått för många kommentarer : ) Jag är ju inte van med det ^^ Men det känns roligt nu.

Här kommer massor utav bilder som jag tagit under dagen : )



   

Dagen outfit.
Jeansleggins från Gina
Gammal tunika från Gina
Jeansjacka från barnavdelningen Hm



Var med Camilla och luncha, jag åt inget så jag fick hennes bröd till hennes kebabsallad. Blev lite pizzasallad och en kebabkött ( ett eller en kebabkött ? )



   





Passade Alva i ca en timme, då blev det att leka i lekparken uppe på adolfsberg : )





Älskling i hanseshjälm som han har när han kör : ) Varför ligger den i min bil btw? ^^



Jag fick äran att köra !







Henriks bröder David och Fredrik är alltid lika roliga när vi kommer, den ena ska vara värre än den andra : )



Jag i min rosa mjukisdräck från barnavdelningen från hm : ) hahaha, tur att jag är så liten så jag får på mej kläder på barnavdelningen och "vuxenavdelningen" Ligger precis mitt emellan där.


Har ni gjort någonting roligt idag?

Sådär, där har ni sett min dag i bilder : )  Dagen har varit väldigt lång, men kankse inte så konstigt när jag har vart vaken sen kl 6 i morse. I morgon ska jag allt försöka komma upp i tid då med. Henrik och Daniel ska ju iväg med Dannes bil långt härifrån hela dagen i morgon. Men har allt endel saker att göra.

♦ Åka till Mamma och kolla efter sovsäck, ludftmadrass och hämta mina nycklar som jag glömde där här omdagen.
♦ Åka till Pappa och kolla efter luftmadrass och fråga han om vi kan låna hans bil under helgen...
♦ Fika med Sara & Emma : ) Wiihhohohohoh
♦ Bolaget
♦ Träffa Hajjen och Jonas för ett bättre möte om helgen : )
♦ Följa med mamsen och moster till röda korset osv och kolla om man hittar sej någon flådig gammal väska eller något kul : )

Ungefär det jag ska göra. Känns att jag måste upp i tid om jag ska hinna med allt.

Men nu ska jag gå till Henrik som ligger i soffan och väntar på mej !
Vi hörs i morgon babys : )










Kommentarer
Postat av: Anna

Visst! Har lagt till dig nu också :)

2009-06-16 @ 23:20:48
URL: http://annavikstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

Det gör jag vettu, bara du har klickat på ngn av reklam sakerna där nere :)!



kram <3

2009-06-16 @ 23:39:55
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja tyvärr.. nu blev de inte av idag ändå ahha tog en promenad ist;P hehe ja, jag blev faktiskt själv förvånad att den va så bra..o billig ;)härliga bilder:)

2009-06-17 @ 00:14:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: En modells liv

har lagt till dig nu :) din tur!

2009-06-17 @ 00:35:00
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

fina bilder :)

visst blir man glad när man får besökrekord? :D

2009-06-17 @ 11:20:52
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: filippa

cool blogg :)

trogen läsare :)

2009-06-17 @ 13:39:39
URL: http://filippajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0