Sleeptime,

Snart ska vi hoppa i sängen jag och min underbara pojkvän Henrik. Nu ikväll har vi haft det underbart. Åkte till Ica och pantade inte bara 1 utan 3 sånna stora blåa IKEA påsar. Faan att det inte finns 4 krs flaskor kvar, då skulle vi fått dubbelt upp. Blev bara 150 :- , kankse inte bara och bara men. Så blev lite mat, köpte kött, potatisgratäng, sås och sallad. Jag käka kött och sallad och Henrik käka potatisgratäng och sås till. Var himla mysigt. Kikade på en film till det. Underbart kan man säga <3


Imorgon blir det en hel dag med saker inplanerat. Först ska jag, Jonte och Pållen ut på promenad, upp till Mammsen och hjälpa henne att duka osv för vi ska ha kalas för Henrik på eftermiddagen, skicka in alla brev som jag måste skicka in, ringa e-kassan, gå till banken. Ojoj, får se om jag hinner med allt. Plus att åka till Kasenberg när Älsklingen slutar och käka lite mat och fira han i efterskott !



Nu ska jag springa till Henrik för lite mys innan vi måste hoppa i sängen : )




Måndag imorgon och ny vecka  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0