Tisdag


Snart är det helg och det innebär Midsommar : ) Då sticker jag och Henrik till stugan ! Där blir det att dricka, mysa, bada, sola, grilla och bara ha det jätte bra. Kommer bli underbart att vara där med min Älskling : )
Jag har nästan nyss kommit upp ur sängen, tänkte att jag skulle gå upp med Henrik i morse, men var alldeles för trött för det, så jag somnade allt om ganska fort!
Idag blir det nog inte mycket, tänkte att jag skulle gå ut på en promenad nu, ska höra om Jonas ska med. Men han har nog inte gått upp än han...

Henriks mamma fyller år idag, Grattis till henne, så vi ska kankse upp till Gfors efter Henke har slutat. Så jag ska ner till stan och kolla på någon present till henne som inte är allt för dyr.

Men nu ska jag kika runt på alla bloggar och facebook : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0