UNDERBART,

Helllo, hur är det med mina kära läsare?




Nu har jag och Henrik precis kommit hem. Jag, Lina och Anna bestämde förut att vi skulle köpa oss en flaska vin och käka god mat, så blev det. Jag hämtade Henrik så drog vi hem till Lina och Daniel, fixa kött, pommes, sås och sallad och käka  : ) Hur gööööööööt?? Jag tyckte det smaka väldigt bra iaf. Anna ville ta sej en promenad hem, så jag och Henrik åkte raka vägen hem. Nu ska vi hoppa i duschen och sedan blir det mys i soffan som varje kväll ♥
Bilsport har varit hos han idag, så han ska vara med i tidiningen nu under sommaren någon gång, så ingen får missa det numret : ) Han fick igång bilen igen också tydligen!






För tillfället har jag inte så mycket tid eller ork att blogga, så det blir inte så många inlägg nu mera. Men förstår inte att så många är inne och läser ändå, men det är ju bara kul att folk undrar vad man gör på dagaran! Måste beställa mej en ny kamera så kommer jag nog igång igen. Har så himla mycket för mej nu på dagarna också. Jag och Anna raggar runt på massa olika roadtrips : ) Hahaha, hon bor ju för tillfället i min bil kan man ju säga ^^ hahaha, aa hon är störtskön! Jag är väldigt glad att vi har kommit varann så nära.



Nu får jag slänge mej i duschen så det inte bli för sent. Ska ju upp och jobba i morgon.
Ha en fortsatt bra kväll !


Kyss     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0