Happy Birthday to me

Imorgon fyller ja hela 22 vårar, jordsnurr, år. You name it ! ! ! ! GRATTIS mej själv får ja lov att säga! Undra om ja kommr få någon present.. Hmm ? : ( Säkert inte. Men mamma har ju vart i Karlstad idag så ja hoppas att hon har köpt me nåt utav det ja skrev på önskelistan till henne!
Av Lina har ja lagt ner ens tanken på att kankse få nåt. Va ett par år sen sist ! : ) Hahaha

Då har man blivit bilägare också. Jag och Henken va precis iväg och köpte mej en bil. En liten golf 2a eller va dom heter : ) En vit pärla! Hmm, är int ehelt säker på att ja vill ha den men, blev ettimpulsköp! Hahha, en bil också..
Ska precis laga mej lite mat, har inte käkat sen 11 idag.. Är inte så hunrig heller men.. Ska laga tills i morgon och Onsdag så lika bra att ta lite nu också!
Ska försöka få en bild på min nya bil !



Här är den, inte min dock. Lånat bild från Google..

Nu har ja precis fått ordning maten, smaka sådär : ) Nu ska ja hoppa i duschen, sen sova.. Va ska man ha för kläder på sej i morogn då? Åhhhh, jobbigt att behöva tänka på det..
Men tack Limpano som borstade mitt hår idag, borstar ju inte håret efter en ute kväll, får så jävla mycket sprit/cider/öl i håret så det är bara en stor buske. Men Lina sätte sej och borstade det idag på jobbet ! Thank you !

Nej, nu får ja hoppa in i duschen fort så ja kommer i säng i tid så det blir min födelsedag nån gång ! ! ! Hahah, ja har köpt me lite gott gott tills i morgon, efterrätt till mej, Lina & Linn ! Här är det födelsedagsbarnet som får stå för fikat!

Kyss     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0