bengt

Dåså mina vänner är Fredagen snart avklarad. Känns dock som om klockan ska vara mycket mer än va den är tycker ja. Konstigt.. Vi har typ nyss kommit hem, vi skulle ju till Säffle å käka och jag skulle sola. Men kom på att det hade nog stängt innan vi skulle komma dit, så vi drog upp till Mamma på Kasenberg. Där käka dom tacos så ja, Henke & Danne fick slänga i oss massa mat oxå, Henrik va värst å käka 7 st sånna "taco båtar" Mm, såklart ska han va värst : ) Hahah, lr så va han otroligt hunrig, eftersom hans hustru inte lagar mat till han! dvs jag. Men det smaka bra iaf, blev lite efterrätt. Paj till Mamma, Anders, Danne & Henke. Ja och Limpan äter inte det så det fick bli glass för oss. Mummmaaa. Så det blev lite lets dance för att sedan åka hem. Har precis kollat på nåt äckligt/läskigt program som handlade om drömmar och sömn, så nu får tvn va på en stund till så jag får kolla på nåt annat, annars blir ja för rädd och somnar aldrig ! Yes, i am a geeek ( stavning? )

Imorgon ska vi upp i ottan, Henrik ska upp å tvätta, eftersom vi tvättar var för sej nu mera. Jag mitt och hans sitt. Så blir det inge bråk om den saken. Smart, ja vet ! Ja som kom på den briljanta ideen för ja blir ju alltid vansinnig varje gång vi tvättar, lr ja tvättar får ja lov att säga. Sen ska ja nog ut på en spring runda, hem å färga håret, duscha, göra mej i ordning. Kankse åka till Emma & Johannes å kolla på bäbben å sedan till G-fors på kalas!
Här kommer lite bilder på den lilla söta tjejen.

   

  

Så otroligt söt, aaa!! Ge mej en bäbis : ) 

Då ska ja snart slänga mej i sängen, ska bli så himla skönt att sova ut i morgon. Slippa att gå upp 05,30 som man gör varje dag. Tänk att bara sova till 8 liksom.. Aa, heaven ! Det satt vi å prata om förut jag och Limp-Pimpen, våran lunch va alldeles snart slut oxh då är klockan 12.00 "Tänk förr när vi inte hade en tanke på att ens vakna på några timmar nu vid denna tiden" Jaa, oj va vi sov. Jag kommer ihåg att Henrik fick ringa å väcka mej när han hade lunch som är 12.45 ! Hahaha, gööt att sova iaf !





Here I am i min mjukisdress : ) I love it. Köpte den på Bik Bok för ett par år sen, minns att ja köpte mej en grå och Emma köpte sej en rosa. Ur mysssssss.. Men eftersom ja inte växer nåt mer kan ja ha kläder som ja hade för många många år sen ! Haha, inte för ja har så mycket kvar dock.. Men som sagt, denna håller i sej.  Jag i mjukisdresså utan smink. Så ska man ha det varje dag  : )
Nej, nu ska ja mysa me Henrik å lilla Booboo pissen som ligger å kurrar på Henkens mage!

Limpan, ta dej lite tid att skriva i bloggen nu tråkBengt. btw, Bengt som har namnsdag i morgon va? : ) Det får firas. Segbengan, tråkbengan, cpbengan and so on  : )

Godnatt på er mina få trogna läsare !
Kyss      ♥

Lämna gärna kommentar hörru !

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt härligt :D

jag ska packa, duscha och sminka mig :P

2009-03-21 @ 10:03:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!!

Hejsan,

Har lagt ut några "Nightwears" från Top shop på bloggen, skulle vara jätte kul ifall du hjälpte mig att välja vilken som var sötast, som du tycker! :D Men bara ifall du har tid och lust sötis!

KRAMAR PÅ DIG OCH HA EN RIKTIGT HÄRLIGT LÖRDAG !

2009-03-21 @ 10:58:59
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0