CONGRAT,

Patrik som fick körkortet idag : ) Inte en dag för sent! Nu är nog pappa glad ^^



Ska iväg till Lina nu, hon skulle såga och greja klart med golvet.. Åååh, jag kankse ska stanna hemma och städa? Mm, det får det nog bli ist.. Så himla lortigt och stökigt, massa jävla disk och tvätt sen förra gången jag tvätta som var för typ 2 veckor sen eller något... Faaan att man ska vara så himla lat och inte orka göra någonting när man ändå är arbetslös.. Nu fick jag lite ångest över att jag inte städat eller något. Hmm..


Imorgon drar jag och Limpan till Karlstad, jag ska ju på 2 intervjuer.. Undra hur det kommer gå : ) Tur att det låg typ 50 meter ifrån varann, ena klockan 11 och den andra 13. Sen blir det nog lite shopping, då ska jag hitta mej en jeansjacka.

Har beställt lite ffrån internet nu med. Bilder på det blir det sen. Ska köra Lina till stan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0