ENSAMT..

Henrik åkte till garaget idag, men han fick allt det för mej. Han ska ju ställa ut bilen eller något i morgon i Karlstad så såklart han får greja klart : ) Då åkte jag raka vägen ner till Ica och handla lite smask. Blev så jag kan göra toast, en cider ( alkoholfri ), godis och pringles. Så nu kommer jag ha det gööt här i soffan. Ska allt göra mej toast nu för jag har ju inte käkat något idag än, bättre att käka lite mat innan man går in på godheterna : )
Henrik ville ha pizza sen ikväll när han kom hem också, så chansen är väldigt stor att jag kommer trycka i mej en jag med. Men det är ju Fredag och helg så what the fuck : )
Ska allt ta lite bilder på min kväll, men inte nu. Dom kommer senare!

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: meltem

Hehe, tack sj!

D bra, sj da?

2009-05-15 @ 19:46:53
URL: http://meelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0