.

Onsdag idag redan. Blev inget Göteborg för min del, ser ut så runt munnen så då går det ju inte att ha någon som ska sminka mej osv.. Men Linn skulle ringa och höra om det gick att byta dag. Hoppas : )
Har vart uppe sen 06.15, men har allt sovit lite i omgångar. Men nu får jag palla mej upp på riktigt. Sätte på Mtv och lyssnar på bra musik, då vaknar man alltid till. Ska snart käka yogert och cornflakes idag igen, mumsmsmsmsm.
Annars idag händer det inte mycket, ska nog bara vara inne hela dagen idag me antar jag. Fan, nu glömde jag att säga till Henrik att han skulle bränna ut filmerna.. Nån som kan sånt? :  ) Inte jag iaf..
Hmm, ingen ide att jag försöker heller tror ja.

Har inget intressant att skriva om just nu. Så jag får nog bege mej till soffan efter att kollat alla bloggar som jag kikar in varje dag : )

Iof, jag drömde väldigt konstiga drömmar inatt. Jag tjatar på Henrik varje dag typ att vi ska utomlands till hösten. Och självklart drömde jag om AIYA NAPA, att vi skulle åka båt dit  : ) Sen alla andra drömar jag drömde så var i i Napa. Fyy fan vad jag saknar det hade så jävla dret kul där, jag och Josse Posse gjorde Cypern oskäert.. Hahha, men riktigt rikigt svin kul....


Mariiie & josse


Josefin fin


Jag lika full som vanligt, men fick inte va själv på bilden : ) Hahha, ser ni han längst bak?!! ^^


Drinkarna som fanns där!


Mr Höttti bar tender : ) Ojojoj, han kollade vi allt in.


Josse shakar på GG


Utanför våran balkong


Man måste ju dricka varann vatten eller vad är det man säger : )


Vi <3


Häva är nåt jag är bra på : )


Blev lite för mycket alkohol och för mcyket skratt här : ) Jag gjorde såklart bort mej !!!! Haha, "wrong boy"


Josse posar med varenda killar vi träffar på vägen till eller från GG


Sista dagen, vi sitter och käkar frukost med ett par trevliga killar vid bordet bredvid : )


Vårat hotell, här ser det faktikst ganska hyfsta bra ut också.


Alla girlsen som vi åkte med : )




Vilka minnen alltså. Yes, det kan jag säga att det är någonting som är det bästa i mitt liv. Hur kul som helst hade vi, även om det bara blev jag och Josefin till slut, va meningen att Limpan skulle med, men blev ej så.. Visst dom andra tjejrrna som var me också, men inga vi kände precis mer än Marie till en början.
Helt underbart var det, och jävlar vilket väder vi hade.. En resa som måste göras om. Kan ju säga att jag är göööt avensjuk på "Jocke Pocke på jobbet" som ska dit nu den 25 Maj.. Han kommer få the time of his life!




Soffan väntar på mej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0