FILM OCH MYS PÅ GÅNG!

God kväll på er!




Hihihih, nu ska vi mysa till det med film. Vet inte vilken än, vi har massa nerladdat men inga utbrända, Henrik vill se nån "actionsfilm" men det kan han fet glömma : ) Inget sånt skit kollar jag på. Så det får nog bli nån drama film !
Jag var borta hos Milla förut också, lekte lite med Ebba och drack te.

Annars har jag inte gjort mycket mer under dagen, himla skönt att inte vart bakfull iaf, men jag har allt tyckt lite lite synd om Henrik som har mått så som jag brukar göra. Han låg nästan för döden här ett tag : ) Pooor him. Men jag kom hem med pizza, mjölk, cream fraich och nacho chips till han så han blev på bättre humör !
Ska hem till Milla i morgon för middag efter jag har vart hos Polisen, ska dit på förhör i morgon kl 10. Blir knakse promenad och fika.




Jävlar, i morgon börjar "bantar månaden för oss" Ut och springa Måndag-Fredag. Jonas Forran ska ju me, så får nog ta på mej sportkläderna i morgon och ta en spring tur efter förhöret kankse..
Äta nyttigt, va äter man då om man heter Marie Dahlberg och är så jävla kräsen? Hmm, ja gjorde ju sallad igår som blev delicious, kankse får satsa på att käka sådan var dag : ) Men jag måste ju ha i mej kött, annars är det inte en riktig måltid för mej. Kött är livet ^^
Undra hur detta kommer gå? Men ut och springa ska vi varje dag iaf, rask promenad också.. Vi funderar på att springa varannan gång uppe på Hannebol och sedan bakom mej här i skogen.. Så blir det lika långt att gå typ.. Aa, sak samma, vi får se i morgon hur det kommer gå : )


Me and my baby

Nu ska jag nog ner till Ica och handla nåt gott till filmen.. Är hungrig, eller bakfulle suget kommer  : )

Ha en fortsatt bra Söndag


Kommentarer
Postat av: Limpa

Henrik a.k.a sugproppen

2009-05-03 @ 22:32:32
URL: http://linadahlberg.blogg.se/
Postat av: Freja

Sv: Vad bra. (: Haha, jag tror de flesta känner så. (;

2009-05-03 @ 22:44:43
URL: http://frejab.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0