GOD KVÄLL : )

Nu kom jag precis hem efter att ha vart hos min kära gamle kompis Millan : ) Vi har kollat lit på tv, lekt med Ebba så hon har skrattat och hatt sej. Milla gjorde sej 2 burgare till kvällsmat och lite chips blev det efter det till filmen " Bring it on" Hahah, det va inte igår man kolla på den inte. Men jag åkte därifrån vid 9 tiden för att hämta min man i hans garage, så åkte vi en snabbis till Ica och hyrde oss en film " Burn after reading " Någon som sett den, om den är bra? Den ser inte så himla bra ut, men när man lämnar över det där med filmväljning till en kille så blir det inte så bra  : )







Efter filmen så ska jag hålla mej vaken ända till 2 inatt, då jag ska hämta Jonas och Nisse i Säffle, dom skulle ut där idag för det var nån utklädningsfest eller nåt på Harrys, eller man skulle klä ut sej till en skådespelare/artist tror jag han sa... Det får nog bli att ställa klockan på 01,30 i säkerthets skull : )



Lördag i morgon. Ska försöka ut och springa när jag vaknar och har kommit upp, sedan funderar jag även på att dra till Säffle och sola : ) 12 ska jag möta Patrik på Ica, jag ska klippa och färga hans hår ( på tiden jaaa ) Kankse en fika med Anna och hennes lilla son Neon. Hade vart mysigt och trevligt.. Kvällen ska jag spendera hos Hajjen, det ska bli hur kul som helst det, även om jag ska vara nyker. Henrik skulle antagligen på bio i Kstad med kusin hans så. Men blir nog att jag går till Hajjen lite senare än 7 tror ja, kan nog inte komma dit så tidigt och vara nyker, bättre att dom andra får dricka lite sen kan man knalla dit !

Ska hoppa i duschen med Henrik nu, han har tjatat ett bra tag så får offra mej : )
 Blir nog mer uppdatering senare ^^

Kyssss    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0