GOD MORGON!

Har precis kommit upp ur , så nu ska jag ut på morgon promenad :  ) Eller om jag ska gå och hämta bilen och åka till Hannebol och springa? Hmm, får se vad ja gör, går ju ändå förbi garaget vilket som. Henrik är ledig idag, så han åkte till garaget vid 7 i morse han.. Orka va uppe så tidigt när man är ledig ^^ Kankse en annan också skulle börja med, eller kankse inte rikgtigt så tidigt men. Idag tycker jag att jag är uppe i tid. tfaktikst klockan på 10.00 för jag skulle ringa till Vårdcentralen, men tar det i morgon ist för vi ska ju till Gfors sen, och då får vi åka vid halv 1 typ och jag kommer säkert inte få någon tid innan dess skulle jag tro. Bättre att ta det i morgon när jag är helt ledig...

Men men, nu ska jag palla mej ut iaf, tar nog en promenad nu bara och sen ikväll får det bli en spring runda : )

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0