GODER MORGON,

Klockan är snart 9 och jag ska iväg till jobbet idag igen, tråkigt tt jobba på en Lördag jaaa vet. Men jag har ju som sagt inget jobb för tillfället så jag får ta allt jag kan så jag får pengar. Annars klarar jag mig inte. Måste ju ha råd att shoppa lite kläder osv nu under sommaren :  )

Solen skiner ju idag : ) Hoppas det blir jätte fint och inga folk hos oss så vi kan sitta ute och sola  ^^ hahah,
Sen ikväll får jag se hur jag gör, tror nog jag ska vara nykter. Jag vet hur det kommer bli annars i morgon när jag ska upp och jobba och vaknar bakfull som fan, då tar jag mig inte upp. Jag kankse kan köra : ) Jossefin fin kommer till Åmål, drömde om henne i natt. Eller att jag skulle hem till henne och skulle ta hissen och där i låg det en uteliggare och han hoppa på mej och bet mej i min fötter osv, så jag blev jätte sjuk... Hur kom den drömmen upp i huvudet liksom?


 






Nu ska jag göra mej klar och sedan åka iväg!

Ha en jätte bra dag : )
Kyss    ♥




Någon som vill fixa min design?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen men du vart inte en av mina utvalda men va inte ledsen för de din blogg är superfin nu får du rösta på dom andra och skriva vad du tycker om tävlingen för dom som inte kom me KRAM

2009-05-23 @ 16:30:03
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0