GODMORGON!

Då har man nästan nyss stigit ur sängen  : ) Fattar inte att vi har sovit så länge när vi va ute igår. Då brukar man ju alltid komma upp alldeles för tidigt !  Men blev sovmorgon idag. JAG ÄR INTE BAKFULL!!!!! Drack inte så mycket heller, så va inte så där kanon full som jag brukar vara, minns precis hela kvällen.  Henrik där emot blev alldeles för full och minns ingenting, plus att han håller på att dö nu, så dålig är han !

Men iaf så satt vi hemma hos Milla. Jag, Milla, Henrik, Roger, Jonas, Andreas, Casper sen kom även Hajir, Anders, Emelie, Cissi och en till Henrik : ) Så va riktigt trevligt. Började med att sätta igång grillarna, slängde på kött och korv så blev det mat, sallad, potatis sallad och kall cider. Mumms, helt underbart gott blev det. Sedan ställde vi upp kubb spelet, gjorde 2 lag ( jag, Milla, Henrik o Roger mot Jonas, Andreas & Casper ) Kan ju säga att vårat lag förlora varje gång : ) Men jag förvånna ju mej sjävl va grym jag va, haha fick ju ner ett par stycken iaf! Eller grym är kankse att ta i. Lite bättre än sämst! Vi körde 5 matcher, sen blev det lite fotboll : ) Hahha, och Jonas skulle sätta sej och gunga lite på en gunga som står i Millas trädgård, hahaha, han gunga och gunga och sen sjävklart går ju hela gungan sönder : ) Hahaha, så himla roligt.
Till slut fick vi gå in och sätta oss, blve lite kyligt. Blev taxi till stan för att gå till Hc, va himla roligt där, dansa som vanligt. Gick ut lite tidigare så man slapp kön. Sen stan, Ceylan och taxi hem. Delades med grannarna på andra sidan. Henrik & Rollof : ) Riktigt trevliga människor det där, visste ju inte att dom bodde här.
Yes, där har ni min kväll. Kameran är borta hos Milla, ska ta mej en promenad nu bort dit, bilan står ju där med så måste hämta den. Milla är ju i Karlstad men jag vet ju vart nykeln är så det är nog bara att trampa in och hämta sakerna : ) Vet att det blev lite bilder igår så-

Men får skriva mer sedan då!
Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0