GODMORON!

Blev sovmorgon för mej idag : ) Sov till 1 ungefär. Och det behövdes nog känner jag. Nu känner jag mej helt utvilad i hela kroppen.
Igår då- Åkte hem till Jonas vid 18.00 tiden där Jonas, Robin k och Flipper va i full fest. Slutade med att Flipper blev så full så han somna ( före 20.00 tror ja ) Jonas och Robin satt och snappsa Fischermans. Sen åkte vi till Hajjen efter halv 9 nån gång. Va lite folk där som satt i ute tältet och drack. Men jag fick köra hem Robin och tillbaka, sedan hämtade jag Henrik och Karar som stog och vänta på mej. Blev en tripp till Lilla konsum för kvällsmat, hämta Milla och blev lite mer köring. Men kom iaf i säng till slut : )

Så idag vet jag inte rikigt  vad det blir, Henrik åkte till garaget tidigt i morse han  : ) Han orkar inte sova länge.
Jag ska nog fixa mina naglar tror ja. Kanske orkar med en spring tur ikväll eller i eftermiddag ?
Fick inga bilder igår heller, Jonas hade sin kamera, men blev nog inte så många bilder där heller har jag en känsla av.
Annars har det inte hänt något roligt. Mer än jag har orkat hållit mej nykter en helg ^^ Creeds for me. Blev allt väldigt grogg sugen igår när jag var hemma hos Jonas. Men eftersom jag skulle köra dom gick det inte !
Vad händer nästa helg då? Säffle marknaden, men ska nog försöka va nykter då också och spara mej till Lazze Stafans den 21 Maj?? ( det datumet? ) Om det blev attt vi skulle upp till Henriks syster och festa med henne? Annars blir det den 30 Maj då Milla ska ha grillfest hemma på gården med lite tjejer från gamla klassen : ) Kommer bli hur kul som helst det. Nu när hon har köpt sej en grill och allt, som dock står i min bil än : ) Försöker få tag i henne men hon svarar not... Hmm

Men nu ska jag nog göra toast och greja med naglarna : )
Ha en bra dag !





Mina naglar för ett tag sen, men inte riktigt så långa är dom nu, men på god väg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0