GOSSIP GIRL

GODKVÄLL !
allt bra?




Sitter och försöker kollapå Gossip Girl samtidigt som jag sitter här.. Men tycker inte att det är så bra mer på nåt sätt.. Kankse för jag inte har följt det nu på ett tag.. ? Hmm, men alla är iaf lika snygga, tjejer som killar.







Har precis kommit hem. Har vart hos Milla och hjälpt till med Ebbisen lite : )
Lekte och busa som vanligt lilla tösen. Gick ut och gick så Milla kunde gå till Adolfsberg och skriva in sej på datorn, sen ner till Ica och handla lite.
Promenad tillbaka och då tog jag pärlan och åkte hem. Tänkte städa undan lite, ska ju försöka hålla det rent nu i lägenheten.
Haha, här är bilder sen igår btw när jag körde Milla och Ebba till Conny : )    (min kamera börjar balla ur som ni ser )





Haha, lilla Ebbisen : ) Hon fick ta min plats medan mamma försökte få in barnstolen ^^ Hahha, ur söt !!
Funderar på om Ebba kommer få körkort före Milla? : )  hahah, hade inte förvånat mej !
Jag har sagt att jag ska lära Ebba att gå innan veckan är slut. Då får jag nog vara där lite mer om dagarna, vi går runt och runt i lägenheten nu men då håller hon i mej. Men ge mej ett par dagar så : ) Ja lovade även Millis att jag skulle ta med henne hem till mej nån kväll så hon får sova här så Milla blir barnledig en kväll!




Saker att göra i morgon:

Gå till doktorn

Ringa vaktmästaren

Ringa A-kassan

Gå till arbetsförmedlingen, eller maila iaf

Handla mat för veckan

Ut och springa

Jag och Henrik åker till Gustsfors

Söka jobb

Dra till Säffle och sola



Det får bli att gå upp tidigt i morgon alltså för mej : ( Man ska väl ringa Vårdcentralen nu mera och få en tid?
Säkert 100 saker till som jag behöver göra men detta är nog det viktigaste. Eller det jag kom på för tillfället : )
Nu ska jag sätta mej i soffan och kolla klart på Gossip Girl och se om jag fattar nåt !
Någon som vet om filmen på 3an ikväll är bra?? Somethings gotta give, galen i kärlek heter den. Kanske blir filmkväll idag då för mej och min Henke? Om han är hemma tills dess vill säga!


 
Me now, utan smink i stor pösig mjukis dräckt :  ) Heaven ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0