HAHA,








Vad gör lilla pissen? : ) Hahaha, så söt hon är!




Jag är ju iaf vaken, har vart vaken sen 6.00. Kunde inte somna om, var så himla ljust i sovrummet när jag vakna och Henrik prata med mej hela tiden så jag kunde inte somna om.. Men skönt att komma upp, annars blir jag bara så jävla trött när jag ska upp vid 8.00 som jag hade ställt klockan på.. Ska göra mej en kopp te snart, skulle vara gott med frukost men har inget hemma. Får åka till Lina lite tidigare så jag får en macka där!

Vädret ser ju lovande ut idag : ) Blåser dock.. Hoppas det blir jätte fint så vi kan gå runt i Karlstad och mysa hela dagen !!
Måste fixa en jeansjacka, sen är det nog inget mer som jag ska ha. Inget vad jag vet iaf, men jav et ju att jag kommer hitta massor säkert nu när jag inte har mycket pengar.

Hörs snart igen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0