HAHA,

Satte på tvn nyss och det var Rent Hus på, så var det precis att det skulle vara paus så såg man vad som kom efter pausen så var dom vid frysen och hittad enågonting och hon bara " Men det kan nog vara den undulaten ( eller om det var fågel ) som jag hittade i vintras " Hahah, liksom?!!! Hahah, det va kul tyckte jag.
Såg även reklamen för Dressman och där kan man ju iaf börja snacka snygga män alltså.. Orschhh så heta dom var !! Något för dej Milla ^^

Jag och Jonas var ute  i ca 1 timme och typ 20 minuter : ) Känns skönt nu när man är hemma, men inegn utav oss hade egentligen motivationen idag, men vi tog oss allt ut. Vi skulle ju gå på Hannebol men jag hade glömt mina skor så vi fick åka hit, så bytte jag skor också gick vi här vid mej ist!
Härligt med en kvällspromenad, vi gick ut mot Nötön och kollade lite badplatser som vi ska besöka i sommar !

Men nu blir det tv en stund!


Kommentarer
Postat av: mia

Rent hus är bra, men liite äckligt ibland :P

2009-05-20 @ 22:03:47
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dom flesta husen som är med i Rent Hus är ju helt omöjliga att bo i. :o Usch.

Hahahah, okej? Vem fan lägger en fågel i frysen? xD

2009-05-20 @ 22:29:29
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0