HEJ!

Nu har jag suttit här vid datorn och kikat runt på alla bloggar som jag läser ! Vaknade lite efter 10 för jag var så jävla pissnödig : ( och jag försökte somna om för jag var så trött och ville inte gå upp för att gå på toa, låg och vred och vände på mej ett bra tag, men sen gick det inte mer, så det var bara att gå upp och sätta sej på toa. Efter det gick det ju inte att somna om, då va jag ju tvär vaken... Skräll.. Kankse bra att jag kom upp i tid. Ringde veterinären i morse för jag skulle höra när man kan sterelisera katten och vad det kostar.. Var lite för dyrt för oss, kosta ju fan 1100:- Då skjuter jag henne hellre. Nerrå, men faan alltså, varför är det så jävla dyrt? Åååh, jag som inte har några pengar och knappt Henrik heller...
Men men, vi får se vad vi gör. Måste ju finnas billiagre någonstans.





Godmorgon på er : )






Vad blir det idag då tro? Henrik är i garaget och kommer vara där hela dagen, försöker få tag i Lina men hon sover nog eftersom hon inte svarar. Får ringa henne sen. Jonas är inte inloggad på msn så då antar jag att han också sover. Men han kan jag nog ringa och väcka nu : ) Om vi skulle ut och gå, men kankse skippar det nu när det har vart så jävla dåligt väder, säkert massa lera och grejer på spåret..

På måndag ska jag iaf till Götebog till Josefin, skicka lite sms me henne nyss eftersom det inte blev Göteborg föra veckan då.. Ska höra om Lina ska med också, men hon jobbar säkert.. Får nog kolla så jag har några pengar också : ) Kanske billigare att ta bilen fram och tillbaka? Hmm, litar jag på mej själv så jag vågar köra inne i Göteborg? Hmm, får nog bli tåget va ^^
Men nu ska jag nog äta lite frukost, köpte ju faktikst bröd igår för omväxlingsskull : ) Kankse kan ta lite yogert och cornflakes till ! Mummms.
Hörs sen my friends!

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Ja, verkligen!

2009-05-14 @ 12:02:26
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: sandra plate

har du pratat med veterinär hans plate ? :) vet inteo m han tar honkatter, men går ju att ringa och kolla. han är ju billig :)

0532-129 00 :)



är nog billigare och framförallt lättare att ta tåget till gbg om man är själv :) är man fler så är ju bil ett bättre alternativ, tycker jag :) fast jag hade nog kanske tagit bilen även om jag va själv. haha. vet inte :P

kram

2009-05-14 @ 14:18:05
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: alex

glöm inte kolla in sthockholms enda rookie blogg på sthlmsrookie.blogg.se

2009-05-14 @ 16:29:50
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0