HEKTISK DAG

Ojoojoj, dagen blev inte som den var planerad iaf!
Var ju meningen att jag och Jonas skulle ut och gå i förmiddags, men precis när jag skulle åka bort till han så ringer Lina och undrar om jag ska med till Karlstad, och det var ju inge snack om saken. Hem, bytte kläder och åkte till Lina på mindre än 5 minuter : ) Sen åkte vi till Säffle och hämtade Marie och prata lite med pappsen, fick godis ^^ Mummaaa.. Sen drog vi iaf iväg, in och parkera i Mitt i city. Gick där från typ 2 till ungefär halv 6, sätte oss i bilen och drog ut till Bergvik, in och shoppade där också. Men när klockan var kavrt över 8 fick vi allt åka hem. Men inte raka vägen hem inte, in i Säffle så vi kunde sola i typ 10 minuter var innan det stängde där : ) Sen hem, tog min bil åkte till Jonte en sväng, sen hem. .Så nu ÄNTLIGEN är jag hemma. Känns som jag inte har vart hemma på jätte länge.. Min kamera dog nyss när jag skulle ta kort på allt jag köpte, så det får ni vänta med tills i morgon så kameran kan laddas i natt.. Köpte mej inte så mycket men lite smått och gott blev det allt. Lina fick sej en inflyttingspresent som bestod av ett par höga pumps : ) Hahah, bättre än blommor det ^^
Nu ska jag hoppa i sängen, ska upp 8 i morgon och ringa den 3e veterinären och hoppas på lite billigare pris där.
Fredag i morgon, weeeieiieie !! Roligt roligt : )







Kommentarer
Postat av: josefin

söt bild:)



sv: jo, det är riktigt fuskigt! vill också åka utomlands =) det är bra md mig tack, hur mår du?=)

2009-05-15 @ 10:36:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: vill ha photoshop:P

jo, min pojkvän kommer hit ikväll så det blir mys i helgen =) sj?

2009-05-15 @ 12:11:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: okej det låter mys=)

2009-05-15 @ 12:58:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0