HELLO

Goddag på er !

Jag har precis kommt hem. Jag skulle ju passa Ebbisen medans Milla va hos tandläkaren, så jag åkte dit i morse vid halv 10 tiden, så tog vi oss en promenad ner till stan : ) Så följde vi med in och satt och vänta på henne. Efter det tog vi oss en promenad hem igen, så åkte jag hem. Måste byta om till lite mindre kläder, eller bättre än min adidas dräckt som jag har på mej nu, blev lite varmt. Ska slänga in en till tvätt i maskin sen ska jag tillbaka till Milla & Ebba, så blir det nog mer promenad i det fina vädret. Kanske lite fika i parken.
Jag ska även hämta lilla Alva om en stund har jag tänkt mej, ska ringa Reine strax och höra om jag ska komma bort ! Men dom ligger ju säkert och sover, dom hade legat i sängen till 2 igår sa han : ) Hahah..
Ska skynda mej lite : ) Måste köpa med frukost !

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0