HOME SWEET HOME,

Äntligen hemma, det har varit en lång dag för mej. Har ju vart vaken sen före 6 i morse, och hållt igång hela dagen. Började med en intervju, eller mer info om det och tror jag ska ta det jobbet : ) Sen var jag iväg på ett till, det skulle jag ha tagit direkt om jag inte hade sagt jag till bolaget.. Fan, och då hade jag redan börjat på Måndag. Men får söka det till hösten igen, dom tog in folk hela tiden typ.
Men iaf, sen bar det iväg så Lina kunde lämna tillbaka lite tapeter osv, sen mat : ) MUMMMS! Bergvik efter det och sist IKEA, haha, blev bara en snabb sväng där inne, men vi fick iaf med oss 2 bord och lite små grejer ut. Bordet som egentligen inte skulle få plats i min bil, men vi tryckte allt in det ändå ! Systrarna Cp som Henke kallar oss, då skulle han ha sett oss där på parkeringen ^^
Köpte mej iaf en jeansjacka, en rosa mjukisdräckt och ett par solbrillor : ) Bilder får ni i morgon, kameran sluta nu och orkar inte sätta den på laddning än.

Nu ska jag nog lägga mej i soffan, eller sova. Känns som dagen har varit hur jävla lång som helst.. Men det har den ju typ också så när jag vart vaken så länge!

Yes yes.
Hörs kankse senare igen : ) Annars Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0