HOPPAS,

Nästan på att det blir dålig väder idag så vi inte får så mycket folk på cafeet : )
Har precis sagt hejdå till Lina som kom hit och hämtade min plattång och Ipoden som hon ska låna över natten på resan/kryssningen. Hoppas ni får SVIN roligt Lina : ) Sup för mej med!

Nu sitter jag och käkar lite frukost faktikst, blev ju bara 2 våfflor igår och ett knäckebröd innan jag och Jonas gick ut och gick, skulle ju göra toast på kvällen men orkade inte.. Så lika bra att slänga i sej något nu innan man ska jobba.





Haha, ett knäckebröd är redan uppätet : )
Jag blir helt varm i kroppen när jag dricker te, känns som jag svettas jätte mycket typ, eller har feber.. Hmm, konstigt- Men lite skönt att bli helt varm liksom!

Nu måste jag få på mej arbetskläderna och sen åka iväg, ska åka om ca 20 minuter och här sitter jag i morogn rocken än. Men ska ju bara få på mej kläder och på med lite mascara så är jag redo sen !

Ha en bra dag, dom flesta är väl lediga idag kan jag tänka mej. HÄRLIGT!!


Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Jooo det är toppen, hade skir roligt :). Hoppas hon har roligt

2009-05-21 @ 12:12:52
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-21 @ 13:04:28
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0