JUST DET JA,

Igår när jag var hos Josefin så fick jag mej en lite goodybag som bestod av kläder! Jag får alltid kläder av henne när hon rensar sin garderob osv : ) Så hon hade allt letat fram lite kläder till mej som jag fick med mej hem ! Har den nere i bilen, hade ju så brottom igår när jag kom hem så jag hann inte få med mej den upp hit. Men ska hämta den sen så får ni se vad jag har fått, fick bland annat en tröja hon hade använt endast 1 gång  : ) Nu får jag nog börja åka till henne oftare ^^

Katten ligger än, hon försökte nyss gå lite men det gick inge vidare. Helt groggy ramla hon ihop bara. Så hon får nog ligga en stund innan hon får upp på benen. Han sa att desto länge dom ligger desto bättre var det.
Vi får se hur hon mår om en stund.
Guuud va det regna för en stund sen, bara öste ner. Tur att vi inte hade gett oss ut på promenad då, då hade jag, Malin och Jonas blivit lika arga tror jag : )

Jag är lite hungrig nu, kankse får bli någon mat? Men vad...

Kommentarer
Postat av: ävelicious

tack ås mycket !

det är fint, med dig då?

svara gärna på dagens fråga :)

2009-05-19 @ 13:52:54
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0