MIN SHOPPINGTUR,

Nu ska ni får se det jag klickade hem igår. Köpte det faktikst från halens : ) Första gången jag handlar därifrån, vet inte riktigt hur jag kom in där..
Men här kommer sakerna iaf.









Yes, det fick bli ännu en bikini. 3e detta året : ) Men man måste ju ha en vanlig svart bikini, plus att den kosta 59:- + 79:- tro jag, så inga pengar det. Trosorna var i 3 pack för 89:- och sist köpte jag en sån där "rakapparat" som rycker upp håret från roten så det håller som en vaxning typ. Jag har aldrig provat en sådan, så hoppas den funkar bra : ) Kommer nog göra dreten ont bara..
Någon som har en sådan eller har testat?






Kankse är dags att börja välja kläder? : ) Jag diggar mina tofflor!!




Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0