MORNING

Tog mej sov morgon idag som jag skrev igår : ) Fast har allt vart uppe en stund nu.. Vaknade vid 12 snåret typ. Så nu ska jag snart hoppa i duschen och få på mej lite kläder.. Men vet inte vad jag ska hitta på idag. Ska passa Alva sen vid 6 tiden ungefär. Men före det? Hmmm,,, ingen aning. Ganska fint väder ute idag med, kankse skulle åka någonstans och lägga sej och sola? Men vart, går ju inte här utanför direkt.. Kankse upp till Mamma. Hm, det orkar jag nog inte.
Onsdag är det idag, Henrik är ledig imorgon. Han måste bli klar med bilen innan helgen sörrni, då ska han iväg någonstans med den. Så ikväll ska vi mysa, laga mat och kika på film typ : ) Så jag ska palla mej ner till stan snart, kankse ska ta en promenad dit? Hmm, hade vart skönt.





Härligt att klockan snart är 1 och jag sitter fortfarande i morgonrocken : ) Underbart säger jag ^^

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ner mot stan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0