MUMS,





Blev en vesuvio barn pizza med isbergssallad för mej till kvaällsmat idag : ) Henrik tvinga mej att äta, han är så söt och go så. Men gott var det , och hela pizzan sluka jag i mej.
Nu blir det dusch igen, sen sova. Ska ju troligtvist till Josefin nere i Göteborg i morgon, kolla lite tåg tider nyss så åker nog 10 och åker hem vid 5 på eftermiddagen så jag kommer lagomt hem tills vi ska ut och käka med pappsen : ) Han fyller ju år idag så i morgon ska jag, Henrik, Lina, Danne, Patrik, Mickaela, Reine, Werra och Alva ut och käka med pappsen!! Kommer bli trevligt, pappa ville till may run, någon som vet om det är bra mat där? Jag har aldrig käkat där, men har hört att dom gör bra mat..?
Jaja, får bli ett riktigt inlägg i morgon, känns som jag inte hinner med bloggen. Har vart alldeles för mycket för miss Dahlberg denna helg med jobb, körning osv : ) Många bollar i luften... Haha,,






Yees babys! Ha en skön natt på er : )
 Kysss, natti natti



Kommentarer
Postat av: Johanna Nytomt

Hej marie, hoppas allt e bra med dig. Gillar din blogg, du e rolig.=) Men du får nog ta och ställa om din kost lite tror jag..:P ser oroligt ut..=)



Kramkram

2009-05-18 @ 04:08:30
Postat av: Marie Dahlberg

Heej Johanna! Allt är jätte bra med mej, hoppas att du också mår bra?! Haha, min kost är inte den bästa nej : ) Men är ju så kass på att laga mat så det blir inte mycket riktig mat för mej, men jag ska allt skärpa till mig : )

2009-05-19 @ 11:11:20
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0